V aktualizaci v3.0 byla přidána podpora Wix objednávek bez čísla objednávky.

V praxi se stává, že ve speciálních případech nemá objednávka po jejím vytvoření ve Wixu přiřazeno číslo objednávky. Wix interně přiřadí číslo 0 a objednávka se nezobrazuje v administraci. Stává se tak například v následujících případech:
- Servery Wixu jsou pomalejší, zákazníkovi se zobrazí stránka s poděkováním, ale je prázdná.
- Používáte platební metody Wixu (Stripe, PayU, Apple či Google Pay přímo od Wixu) a zákazníkova platba nebyla schválená.
V takových případech se objednávka vytváři „neviditelná“, v administraci lze zobrazit pouze přímým odkazem, pokud máte k dispozici Order hash (který je k dispozici pouze přes API).
My tuto objednávku načteme dle Order hash, ne dle čísla objednávky a v případě využívání našich dopravců, iDokladu či platebních bran poté má objednávka označení dle Order hash, ne Order number. Tzn. např. místo:
11010 je objednávka vedena jako bd087bb9-860d-443a-8eff-747b485a7f73.
Pokud tedy např. tisknete štítky na balíky, kontrolujte u těchto objednávek stav platby. V administraci Wixu si objednávku můžete zobrazit editací adresy v URL řádku prohlížeče, dosazením Order hashe za část „order-details/“, tzn:
https://manage.wix.com/dashboard/45a56063-ae3e-429b-8aa8-3ae47d5eef38/ecom-platform/order-details/bd087bb9-860d-443a-8eff-747b485a7f73
Kde:
45a56063-ae3e-429b-8aa8-3ae47d5eef38 – je hash vašeho e-shopu
bd087bb9-860d-443a-8eff-747b485a7f73 – hash objednávky![]()
